2009/08/12

Opel Astra G Caravan (1999)





Extra1
Törés mod/Fracture mod




Belseje/Inside

Hungary

sziasztok! fu hát élmény volt vele dolgozni ezzel az autóval ! amit ellehet mondani azaz hogy az Interiort én késztetem teljesen! extrát is én csináltam rá ,törés módokat,kinyitásos mód(mert egybe volt a kaszni)szin paletákat(változtatást) mindt meg csináltam !nem volt sok nap 2-3 napot dolgoztam vele és nem egy fojtába !Hát és most élményel adom ki az Opelt :D

English

Hi! Fu, then her work experience was in the car! that is to say that the Interior ellehet makes me completely! extra, I'm doing it, fracture modes, kinyitós mode (because it was the same body) color (change) and I did it! "was not many days I worked with him 2-3 days and not forever!" Well, my experience and is now out of the Opel :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése