2009/08/13

WTCC Seat Toledo Cupra(Wip)









Hungary

sziasztok! alig vártam hogy a seat toledo meg legyen igaz nem pont ezt a tuningba szeretem volna de lényegtelen nekem az a lényeg hogy seat toledo legyen :D
amit elmondhatok az autóról nagyon szép darab a WTCC-ből a modell az a legjobb a Race06-os az kicsit rosszabb vagy az STCC de azt mondják hogy az STCC nek a modelja ugyan az mint a WTCC-nek elméletileg a model ugyan az !
amit még érdemes tudni az autorol az -az ami a gtaban ileti nagyon jol néz ki igaz egybeilesztetem az egészet mert számomra mind1 hogy néz ki ugy is nekem lesz nem rakom ki letöltésbe ! örülök hogy meg tudtam szerezni ezt a modelt :D mert szeretem a seat toledot! :D sziasztok

English

Hi! I was looking forward to the seat to Toledo, this is not exactly true, the tuning would have been like but irrelevant to me the important thing is that Toledo seat: D
I tell the car is very nice out of the WTCC, the model is the best solution for Race06 or a little worse but they say that the STCC, the STCC has the same model as for the WTCC's theory, the model is the same!
I have to know the car is what the in-gtaban ileti very well egybeillesztetem the whole thing looks like it because it is not important what it looks like to me you will not put up for download! I am glad that we could obtain this model: D because I love the seat of Toledo! : D hi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése