2009/09/10

Vw Golf IV GTi Extrem Tuning(vip)












Hungary

Sziasztok !Hát megint csak Szaby ötletével csináltuk a dolgokat! Persze rengeteg ötlete, volt nekem is !
Amit mondhatok az autóra élmény volt melózni vele :) de komolyan !
Az Alkatrészek!(amiket én változtattam)

2DB Sub hangszórók
Erösítő (Roadster Power)
Motor (Vw w8 turbó disel)
Neon (én szerzeményem)
Rendszámtábla (én csináltam)
Kipufogó (Alkatrészeim közöt volt)
Illatosító (Adix-tól van)
Magnó,HI-FI,DVD (DVD Pioneer AVH-P5050)(Dub Sotre)
Felni,Kerék (Advan RS) (DK Wheel Shop)
Ülés (Sport Ülés) ( én szerzeményem)

Első Lökhárító átalakítása az enyém volt!
Motorháztető átalakítása az enyém volt!
Csomagtartó berendezés embléma eltüntetése enyém volt!
Rengeteg sok mindent szereltem be ez volt egyenlőre a maximum amit kihoztam a Golf IV-esből !

Csak vip úgy volt kiadjuk de nem sajnáljuk! Azért egy komit írhatsz ! ;)

Sziasztok (Üdv: BloxBloger és Szaby)


English

Hi! Well, again, things did Szaby idea! Of course, a lot of ideas, it was me!
What can I say the car was a pleasure to work:) but seriously!
The Parts! (Which I changed)

Sub speakers 2DB
Amplifier (Roadster Power)
Engine (VW W8 turbo disel)
Neon (on acquisitions)
Plate (I did)
Exhaust (Parts I had anything)
Fragrance (Adix from here)
Cassette Player, HI FI, DVD (DVD Pioneer AVH-P5050) (Sotra Dub)
Rim, Wheel (Advan RS) (DK Wheel Shop)
Meeting (Sport Seat) (on acquisitions)

Front bumper into the mine!
Hood into the mine!
Boot device I had remove the logo!
A lot a lot of it was constructed with a maximum equal to those that brought the Golf IV pen!

VIP Only it was not but feel sorry for you issue! KoMiT write that one! ;)

Hi (Hi: BloxBloger and Szaby)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése