2012/09/18

ImVehLM kezelése,telepítése,és modellezésre !


Ez a modellezők részére!
Ilyen dummy-kat készítünk. 

indicator_lf    - bal első index
indicator_rf    - jobb első index
reversinglight_r  - jobb tolató lámpa
reversinglight_l  - bal tolató lámpa
indicator_rr    - jobb hátsó index
indicator_lr    - bal hátsó index 
breaklight_r    - jobb fék
breaklight_l    - bal fék



Textúra neve -és a szín kódok
vehiclelights frontlight_l_material (default)  #3CFF00 60 255 0
vehiclelights frontlight_r_material (default) #FF00AF 255 0 175
vehiclelights rearlight_l_material (default)  #00FFFF 0 255 255
vehiclelights rearlight_r_material (default)  #FF00FF 255 0 255
vehiclelights breaklight_l_material  #B8FF00 184 255 0
vehiclelights breaklight_r_material  #FF3B00 255 59 0
vehiclelights revlight_l_material  #FFAD00 255 173 0
vehiclelights revlight_r_material  #00FFC6 0 255 198
vehiclelights foglight_l_material  #FFAE00 255 174 0
vehiclelights foglight_r_material  #00FFC7 0 255 199
vehiclelights indicator_lf_material  #B7FF00 183 255 0
vehiclelights indicator_rf_material  #FF3A00 255 58 0
vehiclelights indicator_lm_material  #B6FF00 182 255 0
vehiclelights indicator_rm_material  #FF3900 255 57 0
vehiclelights indicator_lr_material  #B5FF00 181 255 0
vehiclelights indicator_rr_material  #FF3800 255 56 0
vehiclelights light_night_material  #0010FF 0 16 255
vehiclelights light_allday_material  #0011FF 0 17 255
default_day_material default #0012FF 0 18 255

------------------------------

Működése:

G - be/ki lámpa
Z - bal index
X - vészjelző index 
C - jobb index
Shift - kikapcsol minden lámpát  

Mit hova másolj!


- newOpcodes.cleo - Cleo mappába másold;
- ImVehLM.cs - Cleo mappába másold;
- msvcr100d.dll - oda másold ahol ő van--> gta_sa.exe

-Kiegészítő mappa!

Minden cs.fájl - Cleo mappába másold;
A mappa SFX - SFX-t az audio \ sfx-be másold;
Txd Worksop-al megnyitod a particles.txd és felül írod a png textúrákat!


És ennyi lenne ez a lámpa mód!

Bye